Атестація педагогічних працівників— це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.

Метою атестації єстимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.

Основними принципами атестації євідкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об'єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.

Атестація педагогічних працівників навчальних та інших закладів є обов'язковою.

  • Атестація педагогічних працівників проводиться відповідно до Наказу МОН України«Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників»від 09.09.2022 № 805 (зареєстровано в Мінюсті України 21.12.2022 за №1649/38985).
  • Наказ про організацію та проведення атестації педагогічних працівників у 2023/2024 навчальному році від 18.09.2023 № 138-ОД

Методична робота

В дошкільному закладі працює вихователь-методист: Хрустальова Ірина Анатоліївна

На посаді з 07.12.2021року. Має вищу педагогічну освіту. Стаж роботи 11 років

Завданням методичної служби є:

* Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя,
* Стимулювання творчого потенціалу,
* Підвищення педагогічної культури вихователів;
* Вдосконалення педагогічної майстерності;
* Розвиток спеціальних умінь та навичок;
* Формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Базується на принципах методичної роботи:

• Педагогічна співпраця з вихователем
• Робота в режимі довіри, доброзичливості
• Творча атмосфера, стимулювання творчої активності
• Принцип допоміжно-регульованого контролю
• Надання вихователеві права вибору
• Системність методичних заходів
• Принцип “Я-повідомлень” у спілкуванні
• Щоденна допомога
• Випереджальний характер методичної роботи.

Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи:

- курси підвищення кваліфікації;
- науково-практичні семінари;
- розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих групах;
- узагальнення досвіду робіт педагогів.

Методична робота з кадрами

* Підвищення рівня фахової майстерності педагогів
* Курсова перепідготовка
* Атестація педагогів
* Наставництво
* Педради
* Семінари
* Консультації
* Колективні перегляди
* Робота творчої групи

Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування, це:

- круглий стіл, диспут, консультації;
- інтерактивні лекції;
- навчальні тренінги;
- семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари, семінари для педагогів спеціальних груп;
- вивчення структури та оснащення матеріального середовища;- -спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять

Семінар - практикум розробка логіко- математичних ігор

/Files/images/zdo2020/IMG_20201111_123038.jpg

.

Семінар практикум з фізичного виховання для вихователів "Хочеш бути здоровим - будь ним!"

/Files/images/fzra/IMG_20191112_141613.jpg

/Files/images/fzra/IMG_20191112_135112.jpg

/Files/images/fzra/IMG_20191112_135017.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 360